Maxima zilei

"How people treat you is their karma; how you react is yours." Wayne Dyer "Modul in care ceilalti te trateaza este karma lor! Modul in care reactionezi este karma ta!" Wayne Dyer

Seminar „Vânzări INteligent Emoţionale” – Sibiu 23, 24, 25 Septembrie

Context

În vremurile de astăzi auzim destul des expresii ca „Nu mai au clienţii bani!” , „Produsul nu se vinde!”, “Clienţii nu ştiu ce vor!”, „Clienţii sunt dificili!”, „Şefii nu ştiu altceva decât vindeţi, vindeţi, vindeţi!”, „Compania nu mă susţine!”…”Cum să fac vânzări în condiţiile acestea?”. Şi totuşi clienţii cumpară şi în astfel de vremuri, asta însemnând că există şi vânzători care vând în astfel de vremuri.

În acest context vânzările şi cumpărările au un caracter emoţional mai mult ca oricând. Înţelegerea emoţiilor ne poate ajuta să ne înţelegem pe noi ca vânzător dar şi pe client cu nevoile lui astfel încât relaţia pe care o creem să fie una de lungă durată şi benefică de ambele părţi.

Programul „ Vânzări INteligent Emoţionale” vă propune o perspectiva nouă la ceea ce faceţi zilnic astfel încât să maximizaţi relaţiile cu clienţii vechi şi să aduceţi clienţi noi.

Descrierea programului:

Modulul I: Descoperă-ţi Calităţile -Evaluare Psihologică a abilităţilor şi atitudinii în vânzări (2 ore – individual )Un pachet de instrumente psihologice profesionale vă vor ajuta să vă descoperiţi punctele forte şi cele de îmbunătăţit:

Evaluare: Personalitate, Relaţionarea cu ceilalţi, Management de sine, Motivaţie, Inteligenţa Emoţională, Abilităţi de Vânzare

Descarca aici prezentarea “Descopera-ti Calitatile de Vanzator Inteligent Emotional” sept 2011

Plan personal de dezvoltare: Fiecare participant beneficiază individual de interpretarea rezultatelor (faţă în faţă sau telefonic) şi de  construirea planului de dezvoltare.

Modulul II: Vânzări INteligent Emoţionale – seminar 3 zile

În acest modul participanţii vor experimanta perspectiva psihologică a vânzărilor

Prima parte: Psihologia Vânzătorului

în acest modul participanţii vor învaţa şi experimenta:

  • Inteligenţa Emoţională şi Succesul în Vânzări
  • Cum să gestioneze situaţiile neproductive
  • “Citirea” emoţiilor şi Relaţionarea
  • Lecţia de Asertivitate: Avocatul Clientului sau Avocatul Companiei
  • Depăsirea obstacolelor “Cum pot EU să rezolv probleme?”
  • Atitudinea “Cum pot sa iubesc munca pe care o urăsc?”
  • Dezvoltarea Atiitudinii de Invingator

Partea a-II-a Psihologia Clientului

În acest modul participanţii vor învaţa şi experimenta:

  • Arta de a Vinde …
  • Empatia şi Nevoile Clientului
  • Ce aude clientul cand prezintăm?
  • Soluţionarea Obiecţiilor
  • Psihologia Clienților Foarte Dificili
  • Cum să creem experienţe memorabile
  • Cum să creem relaţii de durată

Descarca aici prezentarea seminarului: “Vanzari Inteligent Emotionale” – 23-24 Septembrie 2011

Investiţie:

Modul Evaluare                                850 ron

Participare Seminar         625 ron

Evaluare +Seminar          1.475 ron reducere 1.275 ron

Modulul Evaluare include: evaluare 4 instrumente psihologice, sedinţă individuală (1-2 ore) pentru

interpretare şi construirea planului personal de dezvoltare,

Modulul Seminar include materiale, pauzele de cafea şi mesele de prânz.

Nu include cazarea şi transportul participanţilor

Data:     23, 24, 25 Septembrie

Locaţia: Sibiu; Va fi comunicată persoanelor înscrise

Înscrieri:

Adrian Raulea

Tel 0724 557 818

Adrian@adrianraulea.ro

Descarca aici formularul de inscriere

Testimoniale:

“Iţi mulţumesc pentru sfaturi şi mă bucur că am discutat despre frica mea de preţ.

Rezultatul concret l-am avut la jumătate de oră după discuţie, chiar funcţionează ce mi-ai spus şi cel mai important e că am finalizat vânzarea: telefonie si internet.”

Olimpia, Companie Telecomunicaţii

„Efecte in magazin …Faţă de alte zile, ziua de ieri pentru mine în ciuda aglomeraţiei a fost o zi foarte relaxantă şi plină de success.”

Ana Maria, Companie Telecomunicaţii

„Îţi mulţumesc pentru acest curs şi pe mine chiar m-a ajutat mult; am învaţat magia celor 3 DA!! J;

am învaţat ca înainte de a contacta potenţialul client, trebuie să mă informez cât mai mult despre el;

mi-a placut modul de abordare şi formula de adresare telefonic cu noul client, mimica feţei şi gândirea

pozitiva, care ne ajută tot timpul; mi-a placut de tine cum ne-ai explicat fiecare situaţie în parte (deşi în prima fază, sincer am fost crispată); m-a ajutat să învăţ din eşecuri .

Cristina, Specialist Spedition

Leave a Reply

 

 

 

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>